Sipelga rühma lapsed programmeerisid Matatalab robotiga jõulukuuse.
Sipelga rühma lapsed programmeerisid õpetaja Kristiina juhendamisel Matatalab robootilise vahendiga jõulukuuskesid.
13.12.2021.a.
TEGEVUSKAVA
Nädala teema: „Jõulud.“ Päeva teema: „Jõulukuuse kaunistamine.“ Laste vanus: 4-7.a
|
Eesmärgid: Laps
tutvub Matatalabi komplekti ja selle programmeerimisega. |
Lõimitud
tegevused: Mina ja keskkond, keel ja kõne, matemaatika, kunst, mäng. |
Üldoskused: Lapsel on
huvi robootika vastu. |
Mina ja keskkond: Laps teab kuidas saab kaunistada kuuske. |
Keel ja kõne: Laps oskab lugeda peast luuletust „Jänku jõulupuu.“ Laps teab, mida tähendab mõiste „jõulurüü“. |
Matemaatika: Laps kinnistab kolmnurga tundmist. |
Kunst: Laps orienteerub paberil ja joonistab Matatalab-iga kolmnurkadest
kuuse. Laps kaunistab ja värvib kujundatud kuuse jõulurüüsse. |
Tegevuse (sh õpikeskkonna organiseerimise) kirjeldus |
Vahendid |
Eelnev töö: Lapsed on eelnevalt
õppinud pähe luuletuse „Jänku jõulupuu.“ Sissejuhatus: Loeme koos luuletuse „Jänku jõulupuu.“ Arutleme, millise
geomeetrilise kujundiga sarnaneb kuusk. Kuidas saab kuuske kaunistada,
millega kaunistas kuuske jänku. Mõtestame lahti mõiste „jõulurüü“. Kolmnurga
ja ringi võrdlemine. Õppetegevuse alguses tuletame meelde, kuidas robotit käima
panna ja liikuma saada. Põhitegevus: Laps õpetaja juhendamisel programmeerib robotile kolmnurga
joonistamise programmi ja joonistab Matatalabi abil kolmnurkadest kuuse. Lõpposa: Värvib
värvipliiatsitega kujutatud kuuse ja joonistab geomeetrilistest kujunditest
kaunistused kuusele. |
Vahendid:
Matatalab robootiline vahend, paber, värvipliiatsid.
|
Tunnikava koostas Saarepeedi Kooli Sipelga rühma õpetaja
Maarika Kiisler.
Kommentaarid
Postita kommentaar