Sipelga rühma lapsed programmeerisid Matatalab robotiga jõulukuuse.

 Sipelga rühma lapsed programmeerisid õpetaja Kristiina juhendamisel Matatalab robootilise vahendiga jõulukuuskesid.

13.12.2021.a.









 TEGEVUSKAVA

Nädala teema: „Jõulud.“

Päeva teema: „Jõulukuuse kaunistamine.“

Laste vanus:       4-7.a

Eesmärgid: Laps tutvub Matatalabi komplekti ja selle programmeerimisega.

Lõimitud tegevused: Mina ja keskkond, keel ja kõne, matemaatika, kunst, mäng.

Üldoskused: Lapsel on huvi robootika vastu.

Mina ja keskkond:

Laps teab kuidas saab kaunistada kuuske.

Keel ja kõne:

Laps oskab lugeda peast luuletust „Jänku jõulupuu.“

Laps teab, mida tähendab mõiste „jõulurüü“.

Matemaatika:

Laps kinnistab kolmnurga tundmist.

Kunst:

Laps orienteerub paberil ja joonistab Matatalab-iga kolmnurkadest kuuse.

Laps kaunistab ja värvib kujundatud kuuse jõulurüüsse.

 

Tegevuse (sh õpikeskkonna organiseerimise) kirjeldus

Vahendid

Eelnev töö:

Lapsed on eelnevalt õppinud pähe luuletuse „Jänku jõulupuu.“

Sissejuhatus:

Loeme koos luuletuse „Jänku jõulupuu.“ Arutleme, millise geomeetrilise kujundiga sarnaneb kuusk. Kuidas saab kuuske kaunistada, millega kaunistas kuuske jänku. Mõtestame lahti mõiste „jõulurüü“. Kolmnurga ja ringi võrdlemine. Õppetegevuse alguses tuletame meelde, kuidas robotit käima panna ja liikuma saada.

Põhitegevus:

Laps õpetaja juhendamisel programmeerib robotile kolmnurga joonistamise programmi ja joonistab Matatalabi abil kolmnurkadest kuuse.

 Lõpposa:

 Värvib värvipliiatsitega kujutatud kuuse ja joonistab geomeetrilistest kujunditest kaunistused kuusele.

Vahendid:

Matatalab robootiline vahend, paber, värvipliiatsid.

 

Tunnikava koostas Saarepeedi Kooli Sipelga rühma õpetaja Maarika Kiisler.

 Tegevuse viis läbi õpetaja Kristiina Puusild.

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sipelga rühma lapsed koos õpetaja Maarikaga tutvustasid Mesilaste rühma lastele ja kokkadele Bee-Bot roboteid.

Matatalab Pro Set.

Väiksed Sipelgad ja Mesilased tutvuvad Qobo roboteoga.